رفتن به محتوای اصلی

یادداشت دکتر مهدی پارسا ریاست سازمان بسیج رسانه استان گیلان در مورد طوفان الاقصی

1402/12/27

امیدواریم دیده شود(۴)
یادداشت 
مهدی پارسا 
طوفانی به بلندای اعتقاد به قدرت الهی
طوفان الاقصی، قدرت خدا بود که با دستان پرتوان رزمندگان مقاومت بر سر صهیونیست‌ها فرود آمد.
ارتشی که به زعم خودشان قدرتمندترین ارتش خاورمیانه و در ردیف چند ارتش قدرتمند دنیا بودند.
تفکری که از نیل تا فرات را قبله آمال و آرزوهای خود قرار داده بود اینک در داخل محدوده جغرافیایی خود که به ضرب تهدید، تطمیع، تحریم و تکفیر از فلسطینی‌ها غصب کرده با موشک‌های آنها در آتش تحقیر، بمباران می‌شود و می‌سوزد. این ارتش پوشالی که در طی بیش از ۷ دهه از عمر منحوس خود بانی قتل عام ها و شرارت‌های بسیاری در این نقطه از جهان شده، در نبرد غافلگیر کننده طوفان الاقصی، متحمل بی‌سابقه‌ترین شکست حیات سیاسی خود شدند که باور چنین نه شکست، بلکه حقارتی، برای این رژیم و اربابش ایالات متحده آمریکا  بزرگترین لکه ننگ بر پیشانی رژیم اشغالگر قدس است.
آنها در سال ۱۹۶۷ میلادی و در موسوم به جنگ ۶ روزه که با سه ارتش عربی جنگ راه انداختند طی سه روز فقط ۳۹۰ نفر کشته دادند.
در جنگ یوم کیپور که در سال ۱۹۷۳ میلادی با دو ارتش عربی به راه انداختند طی ۱۸ روز روزی ۱۵۰ نفر از آنها کشته شدند. در جنگ ۳۳ روزه که با حزب الله لبنان و در سال ۲۰۰۶ میلادی داشتند روزی ۵ نفر از آنها به هلاکت رسیدند، اما در عملیات رعدآسای طوفان الاقصی که نه با ارتش‌های عربی بلکه با دو گروه فلسطینی حماس و جهاد اسلامی داشتند.
این تلفات واکنش *نیویورک پست* را برانگیخت به طوری که در فردای آغاز این نبرد غیر منتظره و رعدآسا به نقل از شهروندان اسرائیلی نوشت؛ حماس در حال سلاخی ماست،به کمک ما بشتابید و رهبر حکیم ما چه هوشمندانه در ۱۵ فروردین ماه سال جاری پس از اعتراضات خیابانی هزاران شهرک نشین صهیونیست نسبت به سیاست‌های نتانیاهو فرمود؛ ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.
اینها ادامه همان تفکراتی هستند که در آغاز اغتشاشات سال گذشته در کشور همراه با سیاست‌های شیطان بزرگ یک جنگ ترکیبی بی‌سابقه ای را علیه ملت ایران به راه انداختند به خیال خام خود که نابودی این سرزمین و حاکمیت را رقم بزنند اما در میانه راه،پی به ناکامی خود بردند.چند ماه پیش نشریه وال استریت ژورنال در مطلبی نوشت؛ ما فکر می‌کردیم کار جمهوری اسلامی تمام است ولی خیلی سریع فهمیدیم که این اتفاق نخواهد افتاد.
امروز قدرت الهی در دستان مبارزان فلسطینی تجلی یافته و پیش بینی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در حال تحقق است. امیدواریم این قدرت لایزال الهی در یاری مسلمانان و مستضعفان عالم دیده شود.