رفتن به محتوای اصلی

یادداشت دکتر مهدی پارسا؛ ریاست سازمان بسیج رسانه استان گیلان در مورد رسیدگی به وضعیت سلامت و بهداشت مردم در دولت سیزدهم

1402/12/24

🔵امیدوارم دیده شود

📝رسیدگی به وضعیت سلامت و بهداشت مردم از جمله دغدغه‌های امامین انقلاب در رسیدگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. آنچه که در دولت سیزدهم در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب به ثمر نشست راه‌اندازی و آغاز به کار کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) است.

➕اتفاقی که آنچنان که می‌بایست مورد جریان سازی خوب رسانه‌ای در کشور قرار نگرفت.

➕ این کلان بیمارستان بزرگترین مرکز و مجموعه بهداشتی درمانی نظام در راستای خدمت رسانی به مردم است که دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:
🔹۱_ این بیمارستان به دلیل داشتن وسعتی بالغ بر ۱۰۸ هزار متر مربع دارای سرانه فضای فیزیکی مناسبی برای بیماران و همراهان آنها می‌باشد.

🔹۲_ کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج)، ۵۲۲ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۱۱۰ تخت بستری اورژانس و همچنین دارای ۴۲ تخت بستری جراحی سرپایی است.

🔹۳_این بیمارستان دارای ۳۸۰ عضو هیئت علمی است که از حیث تنوع و تعدد در بین بیمارستان‌های کشور منحصر به فرد است.

🔹 ۴_ از حیث تامین برق، دارای ۶ ژنراتور می‌باشد. جالب اینکه برای تامین برق هر یک بیمارستان تنها یک ژنراتور کافی است اما این ابر طرح درمانی به تنهایی از ۶ ژنراتور برخوردار است.

🔹۵_ کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) از لحاظ داشتن تخت‌های آی سی یو و سی سی یو بیشترین تعداد را نسبت به دیگر بیمارستان‌های کشور دارد.

➕ امید که این اقدام ارزشمند دولت جمهوری اسلامی  در راه اندازی کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) در خدمت رسانی به مردم که از مشکلات درمانی رنج می‌برند دیده شود.

✍دکتر مهدی پارسا