رفتن به محتوای اصلی

تولید محتوای ارزشی و انقلابی رویکرد جدی جشنواره ابوذر است

1401/04/07

علی محمد پارسائیان رئیس بسیج رسانه استان یزد در نشست خبری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد گفت: سازمان بسیج رسانه امسال دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار می کند که سعی کرده ایم با بررسی نخستین دوره در جهت کیفی شدن جشنواره گام برداریم.

وی افزود: محتوای انقلابی یکی از تاکیدات ما در جشنواره است و سعی کرده ایم با انتخاب موضوعات مختلف در جهت محتوای طراز انقلابی حرکت کنیم.

پارسائیان گفت: امسال پتاسیل های استانی را لحاظ کرده ایم و به طور ویژه آن را قرار داده ایم که گردشگری با نگاه مذهبی، ایثارگری و خانواده شهدا و شهدا و جانبازان، قطب پزشکی بودن استان از جمله این ظرفیت های استانی است.

وی افزود: در این دوره نیز دبیرخانه جشنواره راه اندازی شده است و افراد رسانه ای علاقمند می توانند در این برنامه های حضور پیدا کنند.

رئیس بسیج رسانه یزد گفت: امیدآفرینی یکی از موضوعات اصلی دیگر این جشنواره است که با توجه به هجوم دشمنان در جهت کاهش امید در جامعه سعی داریم با تولید محتوای رسانه ای در این مسیر گام برداریم و در مقابل دشمنان بیایستیم.

پارسائیان بیان کرد: ما سعی داریم در طول برگزاری جشنواره چندین گارکاه ها و دوره آموزشی که عمدتا سعی داریم به صورت رایگان باشد  برگزار کنیم.