رفتن به محتوای اصلی

سردار کبیری‌پور: آفت منفی‌نگری در جامعه تنها توسط رسانه‌ها رفع می‌شود

1402/12/18

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: آفت منفی‌نگری در جامعه تنها توسط رسانه و صاحبان رسانه رفع خواهد شد و این رسالت با امیدآفرینی محقق خواهد شد. 

سردار مهدی کبیری‌پور در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی که امروز به دست ما رسیده، یک گنجینه گران‌بها و امانت سنگین است.

ی با اشاره به اینکه ما توفیق پیدا کردیم که این انقلاب را درک کنیم، مطرح کرد: امام راحل، علما و مراجع به ما یاد دادند که این انقلاب یک انقلاب سیاسی نیست بلکه یک انقلاب ریشه‌دار در راستای اهداف انبیاء و اولیای الهی است.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرموده‌اند که جمهوری اسلامی آرزوی تمام انبیاء و اولیا است که امروز تحقق پیدا کرده است، ولو ناقص، کامل آن نیز با ظهور حضرت حجت(عج) شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بستر تهاجم علیه این انقلاب، رسانه و فضای مجازی است، عنوان کرد: اصحاب رسانه در این راستا ماموریت مضاعفی دارند تا اطلاعات انبوه دروغین دشمنان را که خطاآفرین است را خنثی کنند.

سردار کبیری‌پور با اشاره به اینکه دشمن در حال ترویج منفی‌نگری است و این آفت خطرناکی است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از جوانان به این آفت دچار شده اند که باید آن‌ها را نجات داد.

وی ادامه داد: این آفت تنها توسط رسانه و صاحبان رسانه رفع خواهد شد و این رسالت با امیدآفرینی محقق خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه انتقادها باید با نگاه مثبت و سازنده باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با یک کلمه گاهی امید و گاهی یاس را در جامعه ترویج دهند.