رفتن به محتوای اصلی

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی: باز هم گفت و گو با مردم فراموش شد

1401/03/07

قرارگاه رسانه خراسان رضوی با هدف بررسی ابعاد طرح مردمی سازی ارز ترجیحی و آسیب شناسی اجرای طرح با حضور جناب آقای حسینی محراب قائم مقام معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد کنترل بازار و نیز جناب سرهنگ محبی رییس سازمان اطلاعات سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، قرارگاه رسانه خراسان رضوی با حضور مدیران رسانه استان، مهدی شاد رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، محمد حسین زاده مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرهنگ محبی ریاست محترم سازمان اطلاعات سپاه امام رضا علیه السلام و با ریاست جناب آقای محسن نصر پور مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد.

مهدی شاد رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این دیدار بر اهمیت بررسی دقیق ابعاد اجرای طرح از سوی رسانه های استان اشاره و ضمن انتقاد از نحوه اقناع افکار عمومی نسبت به این طرح حیاتی و راهبردی، گفت: با وجود تجارب متعدد و مشاهده هزینه های گزاف بابت عدم اقناع افکار عمومی پیش از اجرای طرح های حساس، باز هم شاهد عدم گفت و گو و عدم مفاهمه با مردم در اجرای این طرح هستیم و گفت و گو با مردم فراموش شد.

این طرح بصورت ویژه با سفره و معیشت مردم مرتبط است لکن هیچ گونه محتوایی جهت آرام سازی افکار عمومی انجام نپذیرفت تا در نهایت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران چند روز بعد از آغاز طرح با مردم گفت و گو کردند.

در استان هم شرایط بهتر از وضع ملی نیست و در استان هم نسبت به ابعاد پیچیده اجرای این طرح حتی با اصحاب رسانه هم گفت و گویی نشده است. لذا اگر قرار است مردم نسبت به اصل اجرای این طرح توجیه و قانع شوند ابتدا باید با مدیران رسانه استان گفت و گوهای تخصصی صورت بگیرد.

مهدی شاد در ادامه افزود: به همین جهت از جناب آقای حسینی محراب قائم مقام معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد کنترل بازار و نیز جناب سرهنگ محبی رییس سازمان اطلاعات سپاه امام رضا علیه السلام دعوت شد تا در قرارگاه رسانه استان با مدیران رسانه گفت و گو کنند.

لازم به ذکر است حسینی محراب و سرهنگ محبی، رییس سازمان اطلاعات سپاه امام رضا علیه السلام در این دیدار ضمن اشاره به مبنای دقیق چرایی اجرای این طرح به تشریح دقیق و مصداقی مسائل حوزه قاچاق، مقابله با رانت و نیز کنترل ارز پرداختند.