رفتن به محتوای اصلی

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی: اصحاب رسانه باید تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند

1402/09/08

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی گفت: بیشتر اصحاب رسانه استان دارای تفکر انقلابی و بسیجی هستند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی، هادی سعیدی فرد، رئیس حوزه  هنری استان به مناسبت هفته بسیج با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان آذربایحان غربی با جهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه استان دیدار کرد.

جهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی، در ابتدای این دیدار گفت: هر وسیله ایی که پیامی را منتقل می کند نامش رسانه است و اگر این پیام آمیخته به هنر باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: رسانه هم نوعی هنر است وبسیج رسانه هم در این راستا به تاکید مقام معظم رهبری جبهه رسانه ای تشکیل داده تا از این طریق کار هنریی رسانه ایی فاخری انجام دهیم.

اسلام پرست ادامه داد: همچنین در سازمان بسیج رسانه استان هیئت اندیشه ورز رسانه تشکیل شده که بیشتر مدیران کل عضو هستند و در این مورد نیازمند آموزش سواد رسانه ایی برای عموم و مخصوصا خاص جامعه هستیم.

وی گفت: سرود «سلام فرمانده» اثر فاخر هنری بوده که تاثیر زیادی داشت و کارهای هنری بیشتر باید در حوزه نشاط آفرینی باید باشد.

Image removed.

هادی سعیدی فرد، رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری با مرام و اندیشه بسیجی و استعدادیابی و پرورش هنرمندان این عرصه لازمه رشد و توسعه فرهنگی جامعه است که در این راستا حوزه هنری آذربایجان غربی نیز آماده همکاری مستمر با سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی است.

وی حضور نیروهای بسیجی در بخش‌های مختلف جامعه و تلاش بی‌دریغ آنها در عرصه‌های گوناگون را یکی از عوامل اصلی شکوفایی و پیشرفت جامعه بیان کرد.

Image removed.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار هادی سعیدی فرد، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران با اهدای هدایای فرهنگی از جهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تجلیل کرد.