رفتن به محتوای اصلی

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبرداد: فعالیت۶ هزار بسیجی در خوزستان برای واکسیناسیون

1400/09/14

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت:برای تسریع واکسیناسیون طی ۲ تا سه هفته گذشته، ۶ هزار نیروی بسیجی در قالب یک هزار تیم عملیاتی در سطح خوزستان فعال شده است .

 

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان ، رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز با بیان اینکه در ۲ تا سه هفته گذشته، ۶ هزار نیروی بسیجی در قالب یک هزار تیم عملیاتی در سطح خوزستان فعال کردیم گفت:۲ هزار و ۶۰۰ نیروی بسیج جامعه پزشکی نیز در واکسیناسیون عمومی حضور دارند.

عبدالرضا جانگران نژاد افزود: ۹۰ خودرو در اجرای طرح شهید سلیمانی در خوزستان کار جابه جایی نیرو‌ها را برعهده دارند اگرچه در آبادان و خرمشهر همچنان در زمینه تامین خودرو با مشکل روبه رو هستیم.

وی گفت: بر اساس مصوبه تعیین شده قرار بود ۴۶ خودرو از سوی استانداری به طرح شهید سلیمانی اختصاص داده شود که تا امروز ۱۵ خودرو تامین شده است و از ۴۰ خودرویی که قرار بود از سوی فرمانداری اهواز تامین شود تاکنون ۱۶ خودرو در اختیار این طرح قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بنا داریم ۱۹ آذر به مناسبت روز پرستار یک همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده‌های کادر بهداشت و درمان برگزار کنیم که امیدواریم مجوز آن صادر شود.