رفتن به محتوای اصلی

نشست «یهودشناسی» در بسیج رسانه قزوین برگزار شد

1401/02/11
نشست فرهنگی بصیرتی بسیج رسانه استان قزوین با همت کانون خواهران شب گذشته هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله محمدی، مسئول خانه اندیشه ولایت استان قزوین با موضوع «یهودشناسی» برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله محمدی در نشست فرهنگی بصیرتی بسیج رسانه استان قزوین که شب گذشته هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ با همت کانون خواهران و با موضوع یهودشناسی برگزار شد، تصریح کرد: در تورات داستانی وجود دارد که می‌گوید خداوند به حضرت ابراهیم (ع) برکت داد و به او گفت: «من به تو و به فرزند بزرگتر تو و فرزندان فرزند بزرگتر تو برکت می‌دهم تا در آخرالزمان قبل از ظهور در سرزمین مقدس یعنی از نیل تا فرات حکومت کنند».

وی افزود: با توجه به اینکه این داستان از تورات را قبول داریم اگر در برابر آن ایستادگی کنیم یعنی تروریست هستیم و در مقابل خدا ایستاده‌ایم، از طرفی صهیونیست‌ها خود را فرزندان اسحاق می‌دانند، بالا و پایین پرچم رژیم صهیونیست‌ به رنگ آبی به معنای از نیل تا فرات است و ستاره شش‌پر مرکز پرچم نیز نماد اورشلیم است که باید به ستاره‌ای بزرگ و جهانی تبدیل شود و در سرزمین مقدس حکومت کند.

مسئول خانه اندیشه ولایت استان قزوین اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند در سرزمین مقدس حکومت کنند و معتقدند هرکسی که در مقابلشان ایستادگی کند در برابر امر خدا ایستاده و تروریست است، از نظر آن‌ها ایران و سپاه تروریست هستند چون در برابر این داستان ایستاده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله محمدی در نشست فرهنگی بصیرتی بسیج رسانه استان قزوین

وی بیان کرد: مسئله اصلی این است که تورات تأکید کرده که به فرزند بزرگتر حضرت ابراهیم برکت می‌دهد، در تورات و منابع مختلف ذکر شده است که خداوند به ساره فرزند نداده است بنابراین حضرت ابراهیم با هاجر ازدواج کرد و فرزند آن‌ها به نام اسماعیل متولد شد در نتیجه فرزند بزرگ همان حضرت اسماعیل است که فرزندانش بنی‌هاشم می‌شوند.

محمدی تأکید کرد: نمی‌توان اسحاق را فرزند بزرگتر در نظر گرفت و اصل مشکل یهودی‌ها با ما این مسئله است؛ در تورات در حوزه سفر پیدایش در باب ۲۵ بخشی هست که ما پیشگویی آن را قبول داریم، طبق این باب در آخرالزمان پیامبری می‌آید که اگر ۲ نقطه از کره زمین را همزمان در تصرف خود قرار دهد تمام جهان برای همیشه اصلاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این پیامبر می‌آید که ۲ نقطه مکه و بیت‌المقدس را فتح کند، پیامبر ما با ۱۵ درصد جنگ‌هایش مکه را فتح می‌کند که در فیلم‌ها، کتاب‌ها و منابع مختلف به آن اشاره شده است و همه ما می‌دانیم، ۸۵ درصد دیگر جنگ‌های پیامبر با یهودی‌ها نیز به منظور فتح بیت‌المقدس بود اما هیچ منبعی به این جنگ‌ها نپرداخته است و ما نیز در بیان آن کوتاهی کرده‌ایم، حتی روحانیون و تاریخ‌دانان اسلام و شیعه روی این موضوع تمرکز نکرده‌اند.

مسئول خانه اندیشه ولایت استان قزوین خاطرنشان کرد: یهودیان ۴۰۰ سال قبل از میلاد پیامبر، از مدینه به عنوان مقر حکومت آخرین پیامبر تا بیت‌المقدس هفت مانع ایجاد می‌کنند؛ خیبر که توسط امام علی (ع) فتح شد یکی از این موانع بود.

شهادت اجداد پیامبر اسلام توسط یهودیان

وی خاطرنشان کرد: یهودیان برای جلوگیری از متولد شدن پیامبر اسلام ۱۵۰ سال قبل از میلاد پیامبر، اجداد پیامبر را شناسایی و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند؛ یهودیان غزه را غزه هاشمی می‌گویند چرا که مزار جد رسول خدا (ص) حضرت هاشم در غزه است و یهودیان بودند که ایشان را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: هاشم قبل از شهادت دارای فرزندی می‌شود و به همسرش می‌گوید فرزندش که به دنیا آمد او را بدون نام و دور از یهودیان نگهداری کند تا کسی نفهمد که این فرزند هاشم است، بعد از شهادت هاشم فرزندش متولد و مخفی می‌شود؛ هاشم برادری به‌نام مُطلّب دارد که یک روز به ملاقات همسر هاشم می‌آید و پسر قدرتمندی را در کوچه می‌بیند که کشتی می‌گیرد و همه را زمین می‌زند، پسر هر بار فریاد می‌زند که من فرزند هاشم هستم و مطلب از این ماجرا متعجب می‌شود.

مسئول خانه اندیشه ولایت استان قزوین یادآور شد: همسر هاشم به مطلب می‌گوید این پسر هاشم است و باید از دست یهودیان مخفی نگه داشته شود؛ مطلب پسر را به مکه می‌برد تا از او نگهداری کند؛ به همه می‌گوید این پسر عبد من است بنابراین به عبدالمطلب مشهور می‌شود؛ عبدالمطلب نیز دارای فرزندی به نام عبدالله می‌شود که او نیز توسط یهودیان به شهادت می‌رسد و در نهایت حضرت محمد (ص) به دنیا آمد.

وی بیان کرد: یهودیان برای مقابله با پیامبر چند کار کردند، ابتدا هفت مانع قرار دادند و سپس ترور کردند؛ این روند همچنان ادامه دارد ابتدا تحریم می‌کنند سپس ترور صورت می‌گیرد؛ یهودیان پروژه نفوذ را نیز اجرایی می‌کنند که بحث مفصلی است؛ در واقع یهودیان از ابتدا تاکنون این سه کار را همواره اجرا می‌کنند.

این روحانی تصریح کرد: پیامبر تا ۲۵ سالگی توسط عبدالمطلب و سپس ابوطالب نگهداری و حفاظت و در نهایت به پیامبری نائل می‌شود؛ پیامبر با جنگ‌های متعدد مکه را فتح و از ۶ مانع عبور می‌کند و به موته می‌رسد اما در موته شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد: جبرئیل به پیامبر می‌گوید امسال سال آخر زندگی تو است بنابراین برگرد و حج را به مردم آموزش بده، پیامبر برمی‌گردد و حج را آموزش می‌دهد و واقعه غدیر خم اتفاق می‌افتد و اسامه را فرمانده لشکر قرار می‌دهد؛ در راه که به سمت فتح موته حرکت می‌کند قصد دارد بیت‌المقدس را نیز فتح کند، طبق متن تورات اگر این ۲ همزمان فتح شوند دیگر هرگز از فتح پیامبر خارج نمی‌شود و همیشه برای مسلمانان باقی می‌ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌دانستند اگر موته توسط پیامبر فتح شود کار تمام می‌شود، زن یهودا می‌آید و پیامبر را مسموم می‌کند، به اسامه خبر می‌دهند که پیامبر شهید شده است بنابراین او به همراه لشکر برمی‌گردد؛ در نهایت بیت المقدس هرگز فتح نمی‌شود.

وی یادآور شد: ما در حال حاضر در مقابل تمدنی ایستادیم که می‌خواهند بهشت را روی زمین بسازند؛ طبق آیه هفت سوره اسرا انقلابيون مؤمن حرکت کرده و یهود را برای همیشه نابود می‌کنند و این افراد زمینه‌ساز ظهور هستند و ما افتخار می‌کنیم که در دنیایی زندگی می‌کنیم که هدف اصلی آن نابودی اسرائیل است.