رفتن به محتوای اصلی

نقطه اصلی قلم‌زدن‌ها استمرار ارزش‌های انقلاب باشد

1402/10/23

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری بر استمرار بر ارزش‌های انقلاب تاکید و گفت: قلم‌زنی اصحاب رسانه نیز باید در همین راستا باشد، رنگ و بوی انقلاب و جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش  سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ،  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز شهادت شهید رهبر و روز بسیج رسانه صورت گرفت، اظهار کرد: در همه مجموعه‌ها اختلاف‌های سلیقه و ضعف‌هایی وجود دارد اما باید به گونه‌ای باشد که تذکر نسبت به ضعف‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: از طرف دیگر آثار کار به ویژه در عرصه رسانه که بعضاً دیده نمی‌شود باید مدنظر باشد، رسانه توانمند و اثرگذار است و در هر زمینه‌ای که رسانه وارد شد و به یک اشکال پرداخت، مسئولان را در مقام جبران واداشتند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آستانه تحمل مسئولان باید بالا برود و تحمل نقد و انتقاد را داشته باشند، اگر نقدی صورت می‌گیرد مسئولان باید یا در مقام جبران و حل و فصل یا در مقام توجیه اینکه مسئله مورد نقد به‌گونه‌ای دیگر است، بربیایند.

نکونام عنوان کرد: باید از اصحاب رسانه تشکر عمیق کرد چراکه این مجموعه زنگ‌های خطر را به صدا درمی‌آورند، خبرنگاران بیداری را در جامعه و در بین مردم افزایش می‌دهند، لذا باید بر اساس اصول و قوانینی که در این خصوص وجود دارد حرکت کنند.

وی بر استمرار بر ارزش‌های انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: قلم‌زنی اصحاب رسانه نیز باید در همین راستا باشد، رنگ و بوی انقلاب و جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رسیدن به قله زمانی حاصل می‌شود که اول دشمنان از سر راه محو شوند و دوم اینکه قوانین اسلام پیاده شوند.

نکونام بیان کرد: دشمنان اکنون به اهداف خود نرسیدند کما اینکه به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند که این نشانه ضعف آنان است.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه باید مراقب باشند که نقدی که می‌کنند، منصفانه باشد، انتقادی که دلسردی در جامعه ایجاد کند نباید شکل گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امسال انتخابات به عنوان مظهر مردم‌سالاری در پیش است که در عرصه‌های مختلف مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است، بنابراین اصحاب رسانه هر آنچه می‌توانند با استفاده از ابزاری که در دست دارند به هر چه پُر شور برگزار شدن انتخابات کمک کنند.

نکونام یادآور شد: وظیفه رسانه‌ها آگاه ساختن مردم است و با استفاده از منابع مطلع، آگاهی را به دور از تحریف به مردم انتقال دهند.

وی افزود: اقدامات جناحی در چهارچوب قانون خوب است اما اصل باید متون انقلاب اسلامی باشد.