رفتن به محتوای اصلی

مواضع نماینده ولی فقیه در البرز در خصوص گودبرداری محله حصارک قابل تقدیر است

1400/09/07

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» با تقدیر  از مواضع انقلابی امام جمعه کرج گفت: مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به گودبرداری محله حصارک قابل تقدیر و قدردانی است.


رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تقدیر و قدردانی از مواضع انقلابی امام جمعه شهر کرج در خصوص گودبرداری محله حصارک اظهار کرد: آن چه در رهنمودهای ایشان آمده است دلسوزانه و با هدف مطالبه حقوق مردمی است.


در رهنموهای ارزشمند ایشان در این خصوص امده است : چند روز قبل رفتم منطقه حصارک را از نزدیک دیدم این رو باید هرچه سریعتر اقدام کنند برایش واقعا خطر وجود داره..... من خانه ها را هم رفتم نگاه کردم. بعد هم پرونده اش را بررسی کردم. خب تخلفاتی اینجا صورت گرفته، در قبل و در بعد الآن هم آنجا برای مردم خطرآفرین است.


در ادامه آورده اند: باید سریعتر پیمانکار جدید کارش را شروع کند، و تعلل نکند....دستگاه های ناظر باید به جد دنبال کنند. دستگاه قضا هم باید وارد بشود و متخلفین را پیگیری کند بالاخره الآن اسناد و مدارکی هم وجود دارد که اگر خسارتی به اهالی زده شده آن خسارتها به هر دلیلی باشد ترک فعل باشه، هرچی که باشد... باید جبران شود و اقدام عاجل اگر صورت نگیرد مشکلاتی را بوجود میاورد.

 

در پایان نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کردند: الآن باید علی العجلاله به ساخت و سازش بپردازند و تکمیلش کنند چون کار دیگه شاید ضرر بیشتری را متوجه آن خانه ها کنند.