رفتن به محتوای اصلی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران : آزادی «قدس» مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است

1401/02/08

«حق‌شناس» گفت: رسانه‌های صهیونیستی سال‌ها تلاش کردند تا روز جهانی قدس را تخطئه کنند؛ اما حکمت خدا بر این بود که روز قدس و آزادی قدس شریف به مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر دنیا تبدیل شود.

«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه  استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از اسلام و حقانیت در برابر کفر زمان است، اظهار داشت: رسانه‌های صهیونیستی سال‌ها تلاش کردند تا روز جهانی قدس را تخطئه کنند؛ اما حکمت خدا بر این‌ بود که روز قدس و آزادی قدس شریف به مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر دنیا تبدیل شود.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی تنها نظام حاکمیتی در دنیا بوده که هیچ‌گاه دست از حمایت قدس شریف و مردم بی‌پناه فلسطین بر نداشته است، تصریح کرد: بسیاری از دولت‌ها و حاکمان کشور‌های اسلامی که به ظاهر خود را حامی قدس نشان می‌دادند، این روز‌ها با وقاحت کامل دم از سازش با اسرائیل می‌زنند؛ اما ایران و مردم آزادی‌خواه آن ۴۳ سال است که لحظه‌ای دست از حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین برنداشتند.

وی از تمامی رسانه‌های آزادی‌خواه و خبرنگاران آزاده خواست که با هر جریان فکری که دارند، پای کار قدس باشند و عنوان کرد: زمان آن رسیده که اصحاب رسانه آزاده در برابر جریان مخرب ضد قدس رژیم منحوس صهیونیستی بایستند و در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران تاکید کرد: یقینا قدس شریف آزاد خواهد شد و روسیاهی آن برای کسانی خواهد ماند که پاره تن اسلام را تنها گذاشتند و با رژیم کودک‌کش و فاسد صهیونیستی به هر نوعی دست دوستی داده و همراهی کردند.