رفتن به محتوای اصلی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: بسیج رسانه مازندران باصلابت، فعال، کارآمد و تأثیرگذار است

1402/09/07

به گزارش خبرنگار سبز سرخ ، سرهنگ محمد سلامی در نشست مشترک با سرهنگ«عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلاء امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران با تبریک هفته بسیج و گرامی‌داشت ایام فاطمیه و بیان اینکه مناسبت‌های انقلاب و دفاع مقدس ایام الله است، اظهار داشت: گرامیداشت این ایام در بصیرت افزایی جامعه خیلی مهم است.

وی افزود: زنده نگه داشتن این ایام یاد و سیره شهدا را در جامعه زنده نگه می‌دارد و جامعه را باصلابت و معنویت می‌کند و از این جهت باید به این ایام الله توجه ویژه داشته باشیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه بسیج از ارزشمندترین یادگار‌های امام راحل است، گفت: بسیج پشتوانه مردمی برای نظام است و از آنجاییکه انقلاب ما مردمی بود، حفاظت از انقلاب در قالب بسیج به مردم سپرده شد و محکمترین پشتوانه برای انقلاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: دوران دفاع مقدس با وجود بسیج در جبهه‌ها معنویت و صلابت و رشادت و روحیه حماسی در اوج بود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه بسیج به‌روز، کارآمد و در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی و نبرد شناختی و رسانه‌ای دشمن قرار دارد، ادامه داد: بسیج رسانه مازندران باصلابت، فعال، کارآمد و تأثیرگذار است.

سرهنگ سلامی مطالبه‌گری در حوزه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم و همچنین آگاهی بخشی و بصیرت بخشی به مردم در شرایط جنگ رسانه‌ای را دو وجهه خوب بسیج رسانه مازندران برشمرد و بر لزوم تقویت آن تأکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این اداره کل و بسیج رسانه در یک سنگر به انقلاب خدمت می‌کنند، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل بیشتر با محوریت خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران اعلام کرد و گفت: برای حفظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب و مقابله بادشمنان و مطالبه گری که حق مردم در شرایط سخت اقتصادی است مسئولان باید آماده و پای کار باشند.

کتاب شهدای رسانه مازندران تدوین می‌شود

«عبدالمهدی حق شناس» نیز با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ایام فاطمیه از برگزاری چهارمین یادواره ملی شهدای رسانه به میزبانی استان مازندران و با حضور سخنران ملی خبر داد.

وی با بیان اینکه این یادواره در گرامیداشت یاد و نام ۳۳۰ شهید رسانه کشور برگزار خواهد شد، افزود: در راستای برگزاری این رویداد ملی، پیش یادواره «هر رسانه یک یادواره» با محوریت رسانه‌های استان مازندران آغاز و در حال برگزاری است.

به گفته حق شناس از مجموع سه یادواره ملی شهدای رسانه، دو یادواره به میزبانی مازندران برگزار شد و امسال برای سومین بار نیز میزبان چهارمین یادواره ملی شهدای رسانه هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلاء مازندران از تدوین کتاب شهدای رسانه استان مازندران خبر داد و گفت: این کتاب با محوریت ۲۹ شهید رسانه استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه کربلا، بسیج رسانه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تهیه و تدوین خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسل به شهدا راهگاست،خاطرنشان کرد: گام برداشتن در مسیر شهدا برکت و معنویت را به همراه دارد.