رفتن به محتوای اصلی

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : اخلاص و اثرگذاری دو شاخصه اصلی شهدای رسانه است

1402/09/23

 دکتر فرشاد مهدی پور  با بیان اینکه خبرنگاران باید اصل کار خود را بر دیده‌نشدن بگذارند، اخلاص و اثرگذاری را دو شاخصه مهم جامعه رسانه‌ای عنوان کرد.

چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و شهدای غزه، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور خانواده‌های شهدا، مسوولان فرهنگی، رییس بسیج مستضعفین و جمعی از اهالی رسانه و بسیجیان کشور برگزار شد.

در این مراسم، فرشاد مهدی‌پور معاون رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقبال مردمی نسبت به حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان در طول عمرش یکی دوبار بیشتر مصاحبه نکرد، اما سوال این است که چه می‌شود با همه تلاشش برای دیده‌نشدن و قرار داشتن در محرمانگی به بالاترین سطح از دیده‌شدن رسید؟!

او ادامه داد: «اخلاص» و «اثرگذاری» دو شاخصه شهید سلیمانی بود و امروز اگر یادواره‌ای برای شهدا برگزار می‌شود، باید بدانیم که بنای کار شهدا بر اخلاص بود. آن‌ها در حین کار رسانه‌ای به شهادت رسیدند و این برای ما اصل است. (اصل بر دیده‌نشدن است)

معاون رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آگاهی و روشنگری که اکنون در سطح جهان ایجاد شده حاصل تلاش فعالان رسانه‌ای و آزادیخواهان جهان بر سر آرمان فلسطین است.

او در پایان برگزاری این رویداد‌ها را حرکت در مسیر حقیقت و الگوسازی برای جامعه رسانه‌ای کشور و جهان عنوان کرد. شایان ذکر است که این یادواره به حضور یک شهید گمنام مزین شده بود.