رفتن به محتوای اصلی

خبرنگاران استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه هستند

1401/05/29

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: حمایت از خبرنگاران استان بوشهر و تقویت آنان در ابعاد گوناگون اقتصادی یک ضرورت است.

به گزارش سازمان بسیج رسانه، عبدالله نجفی در نشست خبرنگاران با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: حمایت از خبرنگاران استان بوشهر و تقویت آنان در ابعاد گوناگون اقتصادی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران امنیت شغلی ندارند تصریح کرد: برای حل مشکلات خبرنگاران پیشنهاداتی به استاندار بوشهر ارائه شده است که نیاز به پیگیری دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در فعالیت اصحاب رسانه تأثیرگذار بوده است افزود: تقویت اصحاب رسانه در ابعاد گوناگون یک ضرورت است.

نجفی با بیان اینکه خبرنگاران این استان انقلابی و جهادی تلاش می‌کنند گفت: حمایت از خبرنگاران استان بوشهر و تقویت آنان در ابعاد گوناگون اقتصادی یک ضرورت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار استفاده از فرهنگ عاشورا حسینی در عرصه اطلاع‌رسانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عاشورا از آموزه‌ها و درس‌های مهمی برخوردار است که استفاده از این فرهنگ در دستور کار اصحاب رسانه استان قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از برنامه‌های اصحاب رسانه استان است گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغات، فرهنگ و جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های اصحاب رسانه استان بوشهر است.