رفتن به محتوای اصلی

جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در آذربایجان غربی اعلام شد

1402/12/25

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان غربی ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه استان آذربایجان غربی، جهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان غربی ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام آثاری که از طریق سامانه بسیج رسانه دریافت شده و یا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، بوسیله داوران جشنواره داوری شده و جوایز و هدایا نیز آماده شده است.

این مسئول ادامه داد: جشنواره به ایستگاه پایانی خود یعنی اهدای جوایز و تجلیل از نفرات برتر رسیده، اما به علت تلاقی روزهای پایانی سال با ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تشخیص عوامل جشنواره بر این بود که برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این آیین، مراسم را به بعد از ماه مبارک رمضان وا گذار شد.

وی افزود: در همین راستا تصمیم جمعی بر این شد که ۳۰ فروردین روز برگزاری آیین پایانی جشنواره ابوذر در استان آذربایجان غربی باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی ضمن آرزوی سالی خوش برای همه اهالی رسانه و مطبوعات گفت: از ابتدای اردیبهشت سال آتی جلسات هیئت اندیشه ورز و همچنین شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر و رویداد رسانه‌ای امید بصورت منظم برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا با برنامه ریزی کامل و جامع، شاهد برگزاری هرچه پرشورتر و باشکوه‌تر جشنواره در سال آینده باشیم.

وی با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر، ادامه داد: این جشنواره در ۱۰ محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

اسلام‌پرست با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است، گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب‌های مورد داوری در این جشنواره هستند.