رفتن به محتوای اصلی

حجت الاسلام و المسلمین راجی در مشهد گفت: جهاد تبیین یعنی مقابله با تحریف دشمن

1401/03/07

نخستین نشست توانمندسازی و تجربه‌نگاری فعالان فرهنگی-رسانه‌ای مشهد با موضوع جهاد تبیین در تالار همایش‌های روزنامه قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، این همایش که با مشارکت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، کانون بسج رسانه روزنامه قدس، سپاه ناحیه عمار و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه یک مشهد برگزار شد جمع زیادی‌از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین راجی، نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» و مدرس دانشگاه در سخنانی به اهمیت و نقش جهاد تبیین و درک صحیح از آن در مسائل روز جامعه با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین راجی با بیان اینکه خیلی از آن‌هایی که در حال حاضر در مورد جهاد تبیین صحبت می‌کنند در مورد نظریات خود در این خصوص اختلافاتی دارند و در تبیین جهادتبیین هم‌عقیده نیستند افزود: آنچه مورد نظر است این است که امروز باید بتوانیم به‌درستی تبیین کنیم.

وی افزود: تبیین یعنی باز کردن گره‌های ذهنی مردم،وبا برنامه‌ریزی تا چالش‌های ذهنی از بین برود.

حجت الاسلام راجی با پرسش اینکه چرا جهاد تبیین با اهمیت شده است گفت: چون امروز دشمنان موفق شده‌اند ذهن مردم را کاملاً منحرف کنند و در چنین فضایی تنها چیزی که می‌تواند جواب دهد تبیین است. جهاد تبیین یعنی مقابله با تحریف دشمن....