رفتن به محتوای اصلی

حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در اختتامیه جشنواره ابوذر همدان

1400/09/17

همدان_مسئول بسیج رسانه همدان گفت: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه اختتامیه جشنواره ابوذر خواهد بود.

ناصر قوامی  با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان همدان، ادامه داد: این جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملاً آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.

وی با با بیان اینکه در مجموع ۲۵۵ اثر در بخش‌های مختلف شامل عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک و در محورهای «امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی ها و دشمن شناسی» به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول بسیج رسانه همدان ادامه داد: آثار برای داوری به هیأت داوران استان همدان تحویل می‌شود و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با میهمانان ویژه در تلاش هستیم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با حضور اهالی رسانه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دکتر فرشاد مهدی پور و همچنین رئیس بسیج رسانه کشور مورخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰ برگزار شود.