رفتن به محتوای اصلی

فرمانده سپاه خراسان شمالی: خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سهیم هستند

1401/05/26

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سهیم هستند

سردار اسماعیل فرجی در همایش بسیج رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند، گفت: باید در جهت تقویت نظام و جلوگیری از ایجاد ناامیدی تلاش کنیم.

Image removed.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عصر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران خراسان شمالی که در محل تالار لاله بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: جبهه استکبار برای ناامنی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و اقدامات زیادی انجام داد، اما تهدیدات آنها بی‌نتیجه ماند.

وی با اشاره به اینکه با حضور مردم و تولید قدرت کشور در امنیت کامل قرار دارد، گفت: حضور در جبهه مقاومت و حمله به پایگاه نظامی آمریکا نتیجه تبدیل تهدید به فرصت است که با رهبری، مقام معظم رهبری به سرانجام رسید.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند، بیان کرد: باید در جهت تقویت نظام و جلوگیری از ایجاد ناامیدی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید جایگاه خود را در حد فعالیت تبلیغی کاهش دهند، گفت: تلاش و مجاهدت امروز خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی باشد، زیرا هدف دشمن تنها ناامید کردن مردم است.

وی خاطرنشان کرد: انتقاد باید عالمانه، هوشمندانه و دلسوزانه باشد و از بیان اخبار ناصحیح دوری شود