رفتن به محتوای اصلی

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام: مجلس به وظیفه قانون‌گذاری و نظارت عمل کند

1401/03/24

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در نشست مشترک مجمع نمایندگان خراسان رضوی و مجمع بسیجیان استان گفت:امروز نظارت بر اجرای قوانین بیش از هر زمانی احساس می‌شود چه در سطح محلی و استانی و چه فراملی و نتیجه آن را احاد جامعه باید ببینند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در نشست مشترک مجمع نمایندگان خراسان رضوی و مجمع بسیجیان استان که با حضور رؤسای کارگروه‌های مجمع بسیجیان خراسان رضوی در مشهد برگزارشد اظهارداشت: کارگروه‌های مجمع بسیج اقداماتی در جهت احصای راهکارهای حل مسائل استانی با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی در قالب گروه‌های استانی و شهرستانی انجام داده است که از نمایندگان مجلس انتظار پیگیری تا حصول نتیجه را در سطح استانی و ملی داریم.

وی افزود: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان بر اساس صراحت قانون است که باید در همه عرصه‌ها اشراف کامل و تحلیل واقعی از صحنه و آرایش و اقدامات متناسب داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضاعلیه السلام گفت: روزی در عرصه امنیتی و دفاعی و روزی در عرصه اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی، سپاه منافع مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می دهد و انجایی که انتفاع مردم و جامعه باشد به عنوان خادم مردم عمل می کند.

وی با بیان این مطلب که از نمایندگان مجلس  انتظار می‌رود در وظیفه نظارتی و قانون گذاری به درستی عمل کنند تصریح کرد:امروز نظارت بر اجرای قوانین بیش از هر زمانی احساس می‌شود چه در سطح محلی و استانی و چه فراملی و نتیجه آن را احاد جامعه باید ببینند.

سردارغیاثی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سند راهبردی اعتلای بسیج از طرف مقام معظم رهبری در قالب 9 قرارگاه به سپاه ابلاغ که تمام فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف به صورت منسجم در قالب این قرارگاه‌ها انجام می‌شود.