رفتن به محتوای اصلی

دیدار رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با فرماندار شهرستان نیشابور خراسان رضوی

1401/03/07

مهدی شاد رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در دیدار با ابوطالب جوان، فرماندار شهرستان نیشابور بر لزوم بالا بردن سواد رسانه مسئولان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، مهدی شاد رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در دیداری که با حضور مدیر کانون بسیج رسانه نیشابور و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان این شهرستان برگزار شد بر لزوم هم افزایی دستگاه های فعال در حوزه رسانه تاکید کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اهمیت راهبردی شهرستان نیشابور در عرصه سیاسی و اجتماعی استان، گفت: نیشابور نقش مهمی در معادلات سیاسی و اجتماعی استان دارد و وجود رسانه های موثر و دارای مخاطب بالا در این شهرستان موید این مسئله است. وجود رسانه ها با افکار مختلف سیاسی ظرفیت مهمی است که می تواند بستر تضارب آرا و در نهایت شکوفایی بیش از پیش این شهرستان شود.

مهدی شاد در ادامه افزود: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد حوزه افکار عمومی و ارتباط با مردم است که لازمه آن بالا بردن سطح سواد رسانه ای مدیران است. یکی از مشکلاتی که دامن گیر تعالی و توسعه شده است فقر ارتباط و گفت و گوی مسئولان با مردم است لذا باید پیش ازانجام اقداماتی که به زندگی روزمره و عادی مردم ارتباط دارد با مردم بصورت ویژه گفت و گو کنیم.

ابوطالب جوان فرماندار شهرستان نیشابور هم در این دیدار ضمن قدردانی از ریاست سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی جهت حضور در این شهرستان اعلام آمادگی کرد بصورت ویژه و مستمر با مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان ارتباط  و از ایشان در هماهنگی اقدامات مشورت های لازم صورت گیرد.

فرماندار نیشابور بر اهمیت نقش رسانه در پیشبرد اهداف فرمانداری اشاره و اعلام آمادگی کرد با محوریت سازمان بسیج رسانه آماده برگزاری کارگاه های سواد رسانه برای مدیران شهرستان است.