رفتن به محتوای اصلی

دومین جلسه از سلسله نشست های انتخاباتی «رسانه، مشارکت و امید آفرینی» برگزار شد

1402/11/17

🔹رفیعی، معاون فضای‌مجازی دفتر تبلیغات اسلامی قم:
معضل عدم وجود یک کلان روایت در مورد انقلاب اسلامی داریم
برای اینکه بتوانیم روایت‌هایمان را تبدیل به یک کنش جمعی کنیم مخاطب‌شناسی دقیق نیاز است.

🔹 شمس، مسئول بسیج رسانه استان قم:
باید از تمام ظرفیت رسانه‌ها خصوصا و ظرفیت بلاگرهای انقلابی که مخاطبان زیادی دارند استفاده کرد.

🔹قربانزاده از مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی:
باید برای مردم روشن شود که بسیاری از مشکلاتی که در کشور وجود دارد مختص ایران نیست.

🔹حمزه ادهمی از مسئولان مرکز تبلیغ مجازی حوزه:
اگر اثر فاخری در رسانه‌ای تولید می شود رسانه‌های همسو در توزیع آن به یکدیگر کمک کنند.

🔹علیزاده، دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر:
بررسی کلیدواژه‌های پرتکرار در سخنان رهبر انقلاب یکی از بهترین هدایتگرها برای فعالیت رسانه‌ای است.

🔹 باقری از مسئولان سازمان فضای مجازی سراج: 
متأسفانه امروز دشمن برای ما ایجاد مسئله کرده و ما را وادار به بازی در زمین خودش می‌کند؛ در هر عرصه‌ای ما به صورت تهاجمی حرکت کردیم، دشمن شکست خورده است.

🔹ساجدی، مسئول روابط عمومی دانشگاه باقر العلوم:
موفقیت‌های بین‌المللی انقلاب عامل موثر قوی در گشایش های داخلی است.

🔹جلالی، مسئول مرکز پژوهش های دینی صدا‌وسیما:  اگر ما عمق انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم، انگیزه مشارکتشان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات بیشتر می‌شود.