رفتن به محتوای اصلی

بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس

1401/02/08

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای مردم همیشه در صحنه آذربایجان و خبرنگاران استان را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند.

امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است. مقام معظم رهبری 

در این بیانیه آمده است: مسئله قدس بزرگترین درد و غم جهان اسلام در عصر معاصر بوده که با آوارگی و اسارت مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است. شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، قلب تپنده جهان اسلام و بخش لاینفک فلسطین است. قدس تنها یک شهر نیست، یک سمبل، آزمون و قبله ی مسلمانان است.

این بیانیه می‌افزاید: حوادث اوکراین تشت رسوایی غربی ها را از بام انداخت. حالا حقوق بشر مورد ادعای آنها که حاضر نیستند حتی کشتار مردم فلسطین توسط رژیم جعلی و ساختگی را محکوم کرده و بیان کنند، مردود شده است. 

سکوت جامعه جهانی در قبال این بربریت و وحشی گری سازمان‌یافته برای کشتار فلسطینیان شرم‌آور است و به نوعی شراکت در جنایت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. هر فلسطینی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسد، لکه ی ننگی بر روی دیوار شرم مدعیان حقوق بشر غرب و عرب نقش می‌بندد.

در ادامه بیانیه بسیج رسانه استان تصریح شده است:  با کشتن فلسطینی‌ها نمی توان روح فلسطین را از بین برد. جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد مسجدالاقصی رفته رفته با چکمه های صهیونیست های افراطی آلوده می شود.  اکنون به حول و قوه الهی و با رهبری استراتژیک و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های سپاه قدس، نظریه «راه قدس از کربلا می گذرد» امام راحل که نزدیک به سه دهه پیش بسیاری از جهانیان آن را تنها یک شوخی آرمان گرایانه و انقلابی می پنداشتند، محقق شده و نیروهای انقلابی ما امروز با گذشتن از عراق به سوریه وارد شده و تا قدس راهی نمانده....

در  پایان این بیانیه، سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است،  آمادگی خود و اعضای بسیج رسانه را برای پوشش گسترده و باشکوه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان همپای دیگر رسانه‌های استان اعلام می‌دارد.