رفتن به محتوای اصلی

برگزاری دومین همایش دیده‌بان صبح در یزد/خبرنگاران برتر تجلیل شدند

1401/07/24

دومین همایش استانی سازمان بسیج رسانه یزد با عنوان«دیده بان صبح» و با حضور افراد شاخص و فعالیت حوزه رسانه ای استان در یزد برگزار شد.

به گزارش بسیج رسانه استان یزد به نقل از خبرگزاری فارس ، دومین همایش رسانه‌ای دیده‌بان صبح با هدف معرفی و تجلیل خبرنگاران برتر استان با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای استان یزد برگزار شد.

در این همایش ۱۱ نفر از خبرنگاران، سردبیران و عکاسان خبری یزد که از سال گذشته تاکنون اقدامات قابل قبولی در راستای تولید اخبار خوب با رویکرد امیدآفرینی انجام دادند معرفی و تجلیل شدند.

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی، نایب رئیس حوزه های علمیه استان یزد در این همایش رسانه را یک ضرورت برای بشریت خواند و آن را عامل رشد و توسعه انسانها دانست و افزود: پیامبر(ص) آیات وحی را همچون رسانه‌ای به مومنان انتقال می‌دانند و از این حیث می‌توان گفت که امروز رسانه‌های ما جا پای پیامبر خود گذاشته‌اند.

وی به نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ شناختی امروز دشمن علیه کشورمان اشاره و بر تجهیز رسانه‌ها به تمام تجهیزات و ابزارهای مقابله با دشمن در این جنگ تاکید کرد.

نائب رئیس حوزه های علمیه استان در ادامه بر بصیرت افزایی رسانه‌ها برای مردم در خصوص انواع جنگ‌های ترکیبی دشمن تاکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ ادراکی خود، افکار را درگیر خدعه و نیرنگ و معانی مورد نظر خود کرده است.

وی یادآور شد: البته قران کریم در سوره مبارکه حجرات راههای مقابله با جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن را بیان می‌کند که پیروی از ولایت، رعایت ادب و حرمت نگه داشتن احکام الهی و داشتن قدرت تدبر جزو آنهاست.

آیت الله مدرسی از دولتمردان و متوکلین و دست اندرکاران خواست تا از رسانه‌های دلسوز نظام و آنهایی که در جهت تقویت آن در برابر جنگ ادراکی که از اجزای جنگ ترکیبی است، تلاش می کنند، حمایت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/الف