رفتن به محتوای اصلی

باید در جبهه رسانه، علیه دشمنان اسلام یک‌صدا باشیم

1401/02/11

رئیس سازمان بسیج رسانه کشورگفت: باید در جبهه رسانه، علیه دشمنان اسلام یک‌صدا باشیم.

پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سردار ولی زاده جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری و جمعی از مسؤولان و فعالان رسانه شهرستان ری رونمایی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم اظهار کرد: اکنون که ما در جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم و دشمن در آرایش جنگی رسانه‌ای به میدان کارزار آمده باید ظرفیت‌های موجود را فعال کرده و در تراز انقلاب اسلامی به مقابله با آنها برویم.

وی با کم‌نظیر خواندن ظرفیت فعالان رسانه در کمک به توسعه و رفع مشکلات، گفت: بسیج رسانه کانون دلدادگی‌ها و مأمنی برای خبرنگاران است.

محمدیان تصریح کرد: ما در جهاد تبیین خط مقدم این فریضه قطعی و فوری هستیم و باید با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین تمام ظرفیت‌های رسانه را پای کار انقلاب بیاوریم و با هر گرایش و سلیقه سیاسی می‌توان به ایفای نقش پرداخته و سهم و نقش خود را در جبران کمبودها و کاستی‌ها به خوبی ایفا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: در دنیای کنونی بسیج رسانه باید هوشمندانه عمل کرده و در جنگ روایت ها و انتقال و مدیریت و جریان سازی رسانه باید پیروز میدان باشد.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: جذب حداکثری و بسیج همه ظرفیت ها به شکل فراجناحی از ماموریت های اصلی است و باید همه در جبهه رسانه، علیه دشمنان اسلام و نظام اسلامی یک‌صدا باشیم و رمز پیروزی این جنگ، وحدت و تعامل تمامی رسانه‌ها است.

سردار ولی زاده جانشین سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران در ادامه این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت و کارکرد رسانه در تحقق جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اظهار کرد: تمامی جبهه استکبار با ابزار رسانه دست به دست هم داده و یک‌پارچه و در یک پیکر به اسلام و ارزش های اسلامی حمله کرده و به معنای واقعی کلمه بر علیه ما وارد جنگ شده اند و ما نیز باید در این مبارزه تمام ظرفیت ها واستراتژی خود را صرف این مبارزه کنیم که به فضل الهی پیروزی قطعی با افسران جنگ نرم جبهه حق خواهد بود.

ولی زاده خاطرنشان کرد: دشمن با ظرفیت و ابزار رسانه یک موضوع کوچک را بزرگ جلوه داده و با ایجاد فتنه و تحریک افکار عمومی و عملیات روانی ذهن مردم ما را از حقایق قطعی دور می کند و ما باید برای مقابله با این دست اقدامات برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/