رفتن به محتوای اصلی

بانوان سرپرست خانوار، سکان دار صنعت در ارومیه خواهند بود

1402/11/15

کارآفرین ارومیه‌ای با راه‌اندازی دومین شرکت خود بیش از ۶۰۰ بانوی سرپرست خانوار را صاحب شغل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج رسانه در استان آذربایجان غربی، زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و در نیمی دیگر از جامعه نیز تاثیر دارند و همه زنان در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی نشان دادند که راه را می شناسند و قدرت و توانمندی این را دارند که ضمن ایفای نقش خود، بدنه جامعه را نیز به سمت تحقق رویکرد اسلامی سوق دهند.

در جامعه بانوانی هستند که به دلایلی بی سرپرست یا بدسرپرست عنوان می‌شوند و  خودشان با تکیه بر توانمندیشان، چرخ زندگی خود را می چرخانند و چه بسا فرزندانی در نتیجه همین تلاش مادر به قله های موفقیت صعود می کنند، از این رو اشتغال این قشر از جامعه امری مهم و ضروری است چون بسیاری از این بانوان خودشان سرپرست مطرح می شوند و نان آور خانواده بوده و حتی فرزندانی دارند که نگهداری می کنند بنابراین آسایش و آرامش این بانوان باید تامین شود.

در این راستا کارآفرین ارومیه ای در حال ساخت شعبه دوم شرکت خود در ارومیه است که بیش از ۶۰۰ بانوی  سرپرست خانوار را صاحب شغل خواهند شد و این کارآفرین افتتاح این هلدینگ را نیمه دوم سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

‍ اروم تریلر نماد پیشرفت و پشتکار تولید در خاورمیانه

مدیرعامل شرکت اروم صنعت سامان «اروم تریلر» در جریان تور رسانه ای راهیان پیشرفت از این مجموعه عظیم صنعتی و تولیدی گفت: این مجموعه از سال ٧٧ در یک زمین ۴٠٠ متری اجاره ای فعالیت خود را با آورده شخصی آغاز کرده است و در حال حاضر در زمینی به مساحت بیش از ٩٠ هزار مترمربع فعالیت می کند.

رحیم بانی مسعود افزود : دو طرح توسعه شرکت در زمینی به مساحت ٨٠ هزار مترمربع راه اندازی و بزودی طرح توسعه دیگری نیز در محور شهید کلانتری در زمین ١٢٠ هزار مترمربعی ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۶۵٠ نفر نیرو در شرکت مشغول به کار هستند؛ خاطرنشان کرد : عمده تولیدات شرکت از ١۵ ساز قبل به کشورهای خاورمیانه، کشورهای عربی، ترکیه، عراق، ترکیه، پاکستان، بازار روسیه و غیره صادر می شوند.

مدیرعامل شرکت اروم صنعت سامان ظرفیت مجموعه را ٢٠٠٠ تن دستگاه اعلام کرد و گفت : با راه اندازی طرح های توسعه ای به بیش از ٨٠٠٠ تن می رسد و  فعالیت های عمده شرکت متکی به تولید به داخلی است.

بیش از ٧۵ درصد صادرات و تولید تریلی کشور مربوط به آذربایجان غربی است

وی بیان کرد : بیش از ٧۵ درصد صادرات و تولید تریلی کشور مربوط به آذربایجان غربی با محوریت این شرکت و مارال صنعت می باشد.

شرکت اروم صنعت سامان «اروم تریلر» گفت : تریلی های یخچالدار، مخازن ایزوتانک، مخازن کرایوژونیک و تانکر تریلی های LPG جزو تولیدات ابداعی و شاخص این مجموعه در سطح خاورمیانه و کشور می باشد.

وی خواستار حمایت جدی دولت و مدیران مربوطه از تولید تریلی های یخچالدار و رانندگان این حوزه و مزایای یخچال های اروم تریلر را بارخور بودن، وزن سبک، کاهش مصرف سوخت، جذب رطوبت، جذب انواع میکروب، حمل راحت تردد در جاده های بین المللی، پرت دما و غیره عنوان کرد.

مسعود ضمن تقدیر از همراهی های شخص استاندار و مدیران مربوطه‌ استانی عمده مشکل واحدهای تولیدی را بوروکراسی خشک اداری و تعلل در صدور مجوزها عنوان کرد و خواستار حل معضلات و چالش ها در بدنه های اداری و سازمانی شد.

مدیر عامل شرکت اروم صنعت سامان «اروم تریلر» کارآفرین و تولید کننده برتر ملی گفت : هیچ وقت برای کار کردن دیر نیست و می توان با پشتکار و تلاش از صفر شروع کرد.

 

وی از حمایت ها و همراهی های شخص استاندار آذربایجان غربی ، معاون امور اقتصادی، مدیران ستادی حوزه اقتصادی و جمعی از مدیران دستگاه‌ های اجرایی از جمله سازمان صمت، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، استاندارد، بانک های عامل، سازمان تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی و غیره تقدیر کرد.

گفتنی است؛ اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی در قالب اردوی راویان پیشرفت از شرکت اروم تریلر ارومیه بازدید کردند.

Image removed.