رفتن به محتوای اصلی

با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان صورت گرفت؛ حمایت از ۶۲ هزار خانوار خوزستانی در رزمایش کرامت حسنی

1401/01/29

با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان رزمایش کرامت حسنی با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) در سراسر خوزستان آغاز شد.

به گزارش بسیج رسانه خوزستان ، روز گذشته همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت علیهم السلام رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش کرامت حسنی در استان آغاز شد.


به گفته فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان؛ این رزمایش با رمز یا امام حسن مجتبی علیه السلام به صورت خودرویی در اهواز و همزمان، در سراسر استان آغاز شد.


سردارحسن شاهوار پور اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در خوزستان، هدف اجرای این طرح است.


وی ادامه داد: این بسته‌ها با پشتیبانی‌های فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور مهیا و توزیع آن‌ها از روز گذشته همزمان با آغاز رزمایش، با تلاش جهادگران و بسیجیان استان آغاز شد.


سردار شاهوارپور با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش کرامت حسنی تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در استان ادامه خواهد داشت افزود: در این طرح ۶۲ هزار بسته معیشتی میان ۶۲ هزار خانواده کم برخوردار در سراسر استان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این رزمایش اولین رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه با این سطح از توزیع بسته‌های معیشتی در قرن جدید در استان است اظهار داشت: حدود ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین این بسته‌های معیشتی اختصاص داده شد.