رفتن به محتوای اصلی

اصلاح امورنیازمند مطالبه‌گری خیرخواهانه است/مسئولان نقدپذیر باشند

1401/02/19

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه مطالبه‌گری یکی از وجوه جهاد تبیین است گفت: اصلاح امور در گرو مطالبه‌گری خیرخواهانه است.

به گزارش سازمان بسیج رسانه؛ عبدالله نجفی صبح جمعه در نشست خبری در بوشهر اظهار داشت: فعالان رسانه مخاطب اصلی فرمان جهاد تبیین هستند و نقش مهمی در زمینه دستاوردها و خدمات چهار دهه انقلاب اسلامی دارند.

وی مطالبه گری را یکی از وجوه جهاد تبیین دانست و ادامه داد: نقد منصفانه و خیرخواهانه جهت تحقق مطالبات مردم و اصلاح امور باید در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر بیان داشت: باید دقت داشته باشیم که آلوده شدن فضای مطالبه‌گری به غرض‌ورزی‌های جریانی، سیاسی و شخصی به قاضی نقد آسیب می‌زند و اثر انتقاد مطرح شده در مسیر اصلاح امور را از بین می‌برد.

وی بر لزوم نقدپذیری تاکید کرد و افزود: ضرورت نقدپذیری مسئولان احساس می‌شود و نباید با شکایت‌های بی اساس، تطمیع، تحریم، تخریب و تهمت به سوی انفعال رسانه‌ها حرکت کرد.

نجفی صیانت از حقوق خبرنگاران و حمایت از این قشر را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌ها، صیانت از جامعه رسانه، فرهنگ و هنر و حمایت از فعالان جبهه مقاومت رسانه را یک ضرورت است.

در پایان این نشست عبدالله نجفی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر طی نامه‌ای شش پیشنهاد جهت تقویت اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تقدیم استاندار بوشهر کرد.