رفتن به محتوای اصلی

انعکاس اخبار امیدآفرین در حوزه کار را دنبال می‌کنیم

1402/01/21

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خراسان‌جنوبی در دیدار با مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این استان حمایت رسانه‌ای از اقدامات مثبت و انعکاس اخبار امیدآفرین در حوزه کار را از اولویت‌های این سازمان در سال جاری دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی، سجاد رضایی صبح امروز در دیدار با غلامرضا اشرفی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رشد تولید و مهار تورم» و جایگاه و مأموریت حساس اداره کار در تحقق آن، همگرایی و هم‌افزایی این اداره با رسانه‌های استان کمک شایانی به تحقق این هدف خواهد کرد.

 وی افزود: در همین راستا رسانه‌های استان حمایت رسانه‌ای از اقدامات مثبت و انعکاس اخبار امیدآفرین در این حوزه را با جدیت دنبال می‌کنند.

 مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های استان نیز در همین راستا با شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه کار، می‌توانند به اشراف هرچه بیشتر این اداره نسبت به مسائل مذکور و حل و فصل آن کمک شایانی کنند، اضافه کرد: انعکاس اخبار خوب و امیدآفرین در حوزه کار و کارگری، معرفی کارگران و تشکل‌های کارگری نمونه و واحدهای تولیدی برتر در این حوزه نیز از جمله ظرفیت‌های همکاری و هم‌افزایی رسانه‌های استان با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان است. 

گفتنی است نشست مشورتی مستمر و ماهانه با مدیران رسانه‌های استان، آماده‌سازی و ارسال هفتگی بسته اخبار خوب حوزه کار به رسانه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای جهت معرفی و الگوسازی واحدهای تولیدی موفق استان در حوزه کار و کارگری با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از جمله مهم‌ترین نتایج و مصوبات این دیدار بود. 

انتهای پیام/