رفتن به محتوای اصلی

امنیت، اولین مولفه پیشرفت و اقتدار است

1402/11/15

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت اولین مولفه پیشرفت و اقتدار است و به برکت تلاش‌های نیروهای مسلح توانستیم جنگ تحمیلی را به فرصتی طلایی برای آینده تبدیل کنیم و امروز قادریم از کشور و مردم و طرفداران انقلاب به شایستگی حفاظت کنیم.  

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه در استان آذربایجان غربی، سردار رمضان شریف،  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۴ بهمن ماه در آئین آغاز به کار جام رسانه‌ای امید با بیان اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی حریفی برای ایران نیست، گفت: امنیت اولین مولفه پیشرفت و اقتدار است و به برکت تلاش‌های نیروهای مسلح توانستیم جنگ تحمیلی را به فرصتی طلایی برای آینده تبدیل کنیم و امروز قادریم از کشور و مردم و طرفداران انقلاب به شایستگی حفاظت کنیم.  

وی با اشاره به جریان سازی دشمن در حوزه رسانه افزود: هدف ثابت دشمن در حوزه کار رسانه‌ای و جریان سازی خبری همواره در ۴۵ سال این است که به مخاطب القا کنند حکومت برآمده از دین و ولایت فقیه نمی‌تواند رفاه آسایش و امنیت برای مردمان کشور همراه بیاورد و نقطه کانونی اهدافشان این است که یاس و ناامیدی را گسترش داده و دیگران از ما الگو نگیرند.  

سردار شریف گفت: مهم است مردم بدانند هر خبری از چه رسانه‌ای پخش می‌شود لذا اگر رسانه‌های غرب را خوب به دنیا معرفی کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.  

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: دشمنان با تولید محتوای رسانه‌ای، با تولید ناامنی امکان عمران و آبادانی را نمی‌دهند، اما به برکت تلاش تامین‌کنندگان امنیت شرایط در کشور امن و پایدار است.

وی گفت: متاسفانه در سایه فراموشی، جریان سازی رسانه‌ای غرب تاثیرگذار خواهد بود، لذا وظیفه رسانه اینست پیشرفت‌ها و دستاوردها را بر اساس واقعیت‌ها بیان کند.

سردار شریف ادامه داد: پشیمان سازی مردم از انقلاب و بحرانی نشان دادن شرایط کشور و ایجاد ناامیدی، راهبردهای دشمنان انقلاب است.  

این مسئول با بیان اینکه دشمنان از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان سازی خبری راه می‌اندازند، گفت: متاسفانه در تولید محتوای رسانه‌ای و تبیین به حق پیشرفت‌های نظام کم کاری کردیم و نتوانستیم دستاوردهای انقلاب و خرابی‌های قبل انقلاب را به خوبی به مردم منتقل کنیم.  

وجود استقلال از دستاوردهای مهم انقلاب است

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشد بلکه امروز شرایط کشور بسیار امید بخش است، افزود: وجود استقلال از دستاوردهای مهم انقلاب است و این انقلاب توانست طراحی و نقشه دشمنان را بر هم زده است.  

سخنگوی سپاه گفت: تلالو انقلاب باعث شده امروزه جامعه ما سربلند، شاداب و الهام‌بخش بین جوامع اسلامی شود.  

وی با بیان اینکه حضور همگانی و مطالبه همه جانبه ملت و پشتیبانی امام در مراحل مختلف انقلاب، زبانزد است، اظهار کرد: در دوران شاهنشاهی، تمام منابع و ثروت کشور دست آمریکا بود، امام راحل کشور را از حلقوم آنها بیرون کشیده و نجات داد اما جوانان دوران سختی های شاهنشاهی را ندیدند.  

سردار شریف ادامه داد: باید این راهبرد که جمهوری اسلامی در برابر آمریکایی‌ها پیروز است در ذهن جوانان ایجاد شود و اداره و پیشرفت کشور و سکوی اقتدار کشور محصول تلاش فرزندان کشور در مقابل کارشکنی‌های دشمن است.

وی گفت: هر کشوری مشکلات خاص خود را دارد و ما هم منکر مشکلات نیستیم اما دشمن با جنگ نرم در صدد کمرنگ کردن دستاوردهای نظام است.  

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: این ملت به برکت اسلام و رهبری امامین انقلاب بر مشکلات فایق آمده و پیشرفت‌های امروز کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.  

وی با بیان اینکه در اوج تحریم های ظالمانه، پیشرفت‌های حیرت انگیزی در حوزه‌های مختلف داشتیم و روند انقلاب رو به رشد است، گفت: ۲۰۰ هزار شهید توانستند این انقلاب را به مرحله‌ای رساند که در همه حوزه‌ها دشمنان را به زانو در بیاورند و امروز آمریکایی‌ها از این موفقیت‌ها مستاصل هستند.  

سردار شریف با بیان اینکه آمریکایی‌ ها بیش از ۷۰ سال تلاش کردند اسراییل را در قلب جهان اسلام بکارند اما عملیات طوفان القصی نشان داد بنیان این رژیم سست است، اظهار کرد: طوفان القصی اقتدار رژیم صهیونیستی را در هم شکست و امروز دنیا به این نقطه رسیده که اسراییل دشمن درجه یک بشریت است.  

سخنگوی سپاه گفت: در گام اول انقلاب زیر ساخت‌های خوبی ایجاد شده و در گام دوم این زیر ساخت‌ها به منصه ظهور خواهد رسید و مدیران باید تلاش کنند مشکلات مردم را به عنوان سرمایه انقلاب حل کنند.