رفتن به محتوای اصلی

امضای تفاهم نامه همکاری بین بسیج رسانه و بسیج ادارات سیستان و بلوچستان

1401/03/04

امضای تفاهم نامه همکاری بین بسیج رسانه و بسیج ادارات سیستان و بلوچستان 
 

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه سیستان و بلوچستان،  رییس بسیج رسانه استان با اعلام این خبر گفت: گسترش روزافزون رسانه‌ها و افزایش قدرت تاثیرگذاری آنان، لزوم پرداختن به مساله آموزش سوادرسانه‌ای را بیش از پیش تقویت می‌کند که در این میان آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
پوریا یاسینی افزود: به طور طبیعی کارکنان دستگاههای اجرایی باید در نحوه مواجهه با افکار عمومی از دانش و توانمندی لازم برخوردار باشد و برای رویارویی با چالش‌های متاثر از رسانه‌های نوین که غیرقابل پیش بینی است خود را آماده کند.
وی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی به مراتب فراتر و وسیع تر از فضای حقیقی و تاثیر آن بیشتر است، تصریح کرد: هدف سواد رسانه ای این است که مخاطبان را تبدیل به مخاطبان گزینشگر، پرسشگر و هدفمند کنیم و نگرش انتقادی را در آن‌ها تقویت کنیم و تکنیک‌های اقناعی را به آن ها آموزش دهیم.
رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: هر کارمند با کسب مهارت سواد رسانه‌ای، می‌تواند هر پیامی که دریافت ‌می‌کند را تشخیص دهد و اهداف روشن و پنهان آن را متوجه شود و درک صحیحی از پیام داشته باشد.
گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد برنامه ای در قالب اتاق شیشه ای هر ماه توسط بسیج ادارات با مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار وخبرنگاران بسیج رسانه در آن برنامه مطالبات مردم را اعلام و دستاورد ها را به مردم اطلاع دهند.