رفتن به محتوای اصلی

آخر آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار رسانه ای به جشنواره ابوذر

1402/09/08

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: اصحاب رسانه استان آثار خود را تا ۳۰ آذر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

جهانگیر اسلام‌پرست، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج رسانه در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: اصحاب رسانه استان برای شرکت در مرحله استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ارومیه می توانند آثار رسانه ای خود را تا ۳۰ آذر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در تشریح فرآیند برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی گفت: این جشنواره در محورهای مختلفی همچون مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

اسلام پرست گزارش خبری، مصاحبه، پادکست، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، مستند، نماهنگ و گزارش ویدئویی را از مهمترین قالب‌های رسانه ای جشنواره ابوذر عنوان کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی گفت: امسال پنجمین دوره جشنواره ابوذر را برگزار خواهیم کرد و دریافت آثار از مهرماه آغاز شده و تا آخر آذرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت و به برگزیدگان علاوه بر راهیابی به مرحله کشوری جوایز ارزنده‌ای نیز اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه جهاد تبیین اصحاب رسانه از رویکردهای جدید این سازمان به شمار می‌رود، بیان کرد: هدف تقویت نگاه امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه بوده و در این راستا برگزاری جشنواره‌های رسانه امید و ابوذر در اولویت برنامه ها است.

گفتنی است؛ فرمانداری شهرستان ارومیه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امور بانوان و خانواده استانداری استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل بهزیستی استان، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ محیط زیست استان، شبکه استانی و صدا و سیمای استان و ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای شهر ارومیه در این جشنواره حضور خواهند داشت.