رفتن به محتوای اصلی

۳۰ جشنواره رسانه ای بسیج در مازندران برگزار شد

1400/10/29

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناس پیش ازظهر سه شنبه در نشست اعضای بسیج رسانه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: کمک به کارآمدسازی دستگاه‌های اجرایی، تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب در مقابله با موج عظیم رسانه‌ای دشمن، ایجاد انسجام و وحدت و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، تربیت، آموزش و حمایت از خبرنگاران در تراز انقلاب از جمله اهداف بسیج رسانه است.

وی با بیان اینکه ۱۳ جامعه هدف برای بسیج رسانه درنظر گرفته شده است، افزود: همه افرادی که در حوزه رسانه و خبر حضور دارند، جزو اهداف بسیج رسانه هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌ها است.

وی برگزاری یادواره شهید باغبانی را از جمله برنامه‌های اجرا شده ذکر کرد و گفت: دومین یادواره شهدای رسانه در سوادکوه و به صورت مجازی برگزار شد.

حق شناس با اشاره به تقدیم ۲۳ شهید رسانه در استان تصریح کرد: در سازمان بسیج رسانه جشنواره‌های مختلفی را برای ایجاد انگیزه بین اصحاب رسانه در استان برگزار شده و دو جشنواره ابوذر در استان برگزار شد و سومین جشنواره در حال برگزاری است.

مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به برپایی ۳۰ جشنواره رسانه‌ای در استان گفت: جشنواره رسانه‌ای گره با حضور ۲۴ استان و دو اثر از خارج از کشور در استان برگزار شد و جشنواره دل گپ نیز برگزار می‌شود و هزار و ۸۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی برگزاری اردوهای مختلف رسانه‌ای برای رفع موانع تولید و حمایت از کارگاه‌ها را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: مشکلات دو کارگاه تولیدی با این اردوها رفع شده است.

وی با اشاره به نقش آفرینی اصحاب رسانه در دوران کرونا گفت: اصحاب رسانه در این دوران نقش آفرینی ویژه ای داشتند و با وجود مخاطرات در مراکز درمانی برای اطلاع رسانی حضور یافتند و بیش از چهار هزار خبر در این دوران توسط اصحاب بسیج رسانه منتشر شده است.